رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۲۲ اردیبهشت۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۷۲۱۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۲۲ اردیبهشت۱۴۰۳)
فیلم سینمایی مست عشق در هفته گذشته ۶۱۳ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال در سینما‌های خراسان رضوی فروش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) به شرح زیر است:

۱- فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۴۴ هزار و ۲۲۴، بلیت در  ۷۵۶ سانس، ۲۲ میلیارد و  ۶۱۳ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲- فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۱۹ هزار ۱۷۸ بلیت در ۵۱۵ سانس، ۱۰ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۰۷۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۳- فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی زاده، با فروش ۱۶ هزار  ۲۸۱ بلیت در  ۴۵۹ سانس، ۸  میلیارد و  ۶۴۱ میلیون و  ۱۳۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است

۴- فیلم سینمایی بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، با فروش ۶ هزار  ۶۶۶ بلیت در ۳۱۰ سانس، ۳ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۵- فیلم سینمایی آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، با فروش  ۵ هزار و ۷۳۲ بلیت در  ۱۰۴ سانس، ۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون و  ۵۲۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۶- فیلم سینمایی  ایلیا جستجوی قهرمان به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش  ۲ هزار و ۱۷۹ بلیت در  ۱۲۴ سانس، ۸۲۳ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷- فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهر فر، با فروش هزار و ۱۲۰ بلیت در ۶۳ سانس ۵۲۱ میلیون و ۲۰ هزار  فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸- فیلم سینمایی تاوان به کارگردانی رامین سهراب، با فروش ۲۱۸ بلیت در ۳۲ سانس ۱۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار  فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اردیبهشت  ۱۴۰۳ آغاز شده است.   

۹- فیلم سینمایی نوروز به کارگردانی سهیل موفق، با فروش  ۴۸۵ بلیت در  ۳۴ سانس، ۱۵۵ میلیون و  ۴۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۰- فیلم سینمایی نیلگون به کارگردانی حسین سهیلی زاده، با فروش  ۲۰۳ بلیت در  ۴۴ سانس، ۱۴۹ میلیون و  ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->